Vandaag, zaterdag 14 juni 2014, is alweer de 4e vrije competitie gevist. Op één na iedereen vanmorgen op tijd aanwezig. Er was gekozen om het een keer aan de kant van Waalwijk te proberen. Misschien is daar wel vis te vangen. Bij aankomst stond er een behoorlijk opkomend tij en dat bleef gedurende het grootste deel […]

