Zaterdag 23 aug 2025 hebben we de competitie 2025 voortgezet aan de Bergse Maas. Helaas zes afmeldingen door allerlei oorzaken, zodat we helaas maar met 9 man overbleven. Om 07.30 uur werd er geloot en daarna kon iedereen zijn plekje gaan opzoeken. Opbouwen zodat we om 09.00 uur konden starten. Mooi weer met de wind van achteren en een opkomend tij. Behoorlijk blauwalg in de maas, maar dat dreef weg toen het harder ging waaien.
Over de hele lijn werden mooie vissen gevangen. Bij de een lukte het bij opkomend water en bij de ander met afgaand water omdat midden in de wedstrijd het tij veranderden, Ikzelf heb het laatste uur geen beet meer gezien en zat alleen vast, terwijl ik daar met opkomend tij geen last van had. Bij mijn buurman Martien was het net andersom. Dat is de maas en kun je nooit vooraf zeggen.
Om 14.00 uur werd gestopt en een klein kwartier later kon er gewogen worden. Na de weging bleek Toon Vermeulen dik winnaar met 44.380 gram van het A-vak en de wedstrijd. Het B-vak werd gewonnen door Peter Swanen met 27.920 gram. In totaal werd 199.520 gram vis gevangen.
Hieronder de uitslag van vandaag. Volgende week zelfde parcours en de 5de wedstrijd.
Hier de uitslag van de 4e wedstrijd en de tussenstand na 4 wedstrijd(en) in (.xls) formaat